Inilah satu cara mudah untuk menambat hati sekeluarga terutamanya sang suami. Bayangkan suaimi mahupun anak-anak akan teringat-ingat lagi masakan anda! Teruskan bacaan anda sampai habis..

Shhh...!!! Jangan bocorkan rahsia kita ni ye..

MASAKAN NASI ARAB YANG BAKAL ANDA HIDANGKAN BOLEH MENYEBABKAN ANDA DIPUJI-PUJI BERULANG KALI..!

Bukan itu saja, disamping mengeratkan hubungan sekeluarga, anda mampu jimat hampir 5 kali ganda kosnya ..

Memperkenalkan..

Pek Nasi Arab Mandy - Pek Istimewa yang menepati citarasa sekeluarga anda!

Oleh :   Surizul Resources

 

Lokasi : Shah Alam, Selangor

IIbu-ibu yang saya hormati,

Saya faham peranan penting seorang isteri dan ibu pada anak-anak untuk menyediakan hidangan yang menarik, sedap dan berkhasiat. Kita selalu melihat di status rakan-rakan di media sosial, pertanyaan sebegini...

 

“Masak apa hari ni?”

 

Ya, soalan penting tu.. Jelas menunjukkan betapa ramainya ibu-ibu selalu mencari idea untuk menu masakan untuk memuaskan hati sang suami dan anak-anak.

 

Sememangnya kemahiran memasak ni penting. Betullah kata pepatah, nak memikat hati suami adalah dengan jaga perut dia. Anak-anak juga gembira bila ibu mereka menghidangkan masakan yang sedap.

 

Namun dengan keadaan sekarang dimana ibu-ibu juga bekerja, ternyata kita kekurangan masa untuk memasak. Yang lapang cuma hujung minggu saja kan?

 

Ya, hanya hujung minggu sajalah yang kita boleh ambil peluang untuk memasak. Masa inilah banyak yang mengambil masa untuk mencuba resepi baru dari kawan mahupun dari perkongsian resepi dari internet.  

 

Semua ini semata-mata untuk si suami tercinta dan anak-anak. Lagipun, takkan asyik nak makan diluar saja.

 

Sebenarnya, kemahiran memasak juga penting jika kita hendak menganjurkan majlis ringkas. Takkan nak harapkan servis katering, sedangkan jumlah yang hadir tidak terlalu ramai? Dah tentu kita yang masak. Walaupun nanti penat, tapi seronok juga kalau masakan kita dipuji.  

 

Siapa yang tak nak dipuji-puji tentang masakannya bukan? Hidangan yang sedap dan menarik sememangnya penting terutamanya semasa meraikan majlis ringkas seperti:

 

  • ziarah dari sanak-saudara

  • majlis hari jadi anak

  • Jamuan ringkas jiran-tetangga

  • Jamuan selepas awan dirumah

 

Sudah tentu, anda perlukan satu hidangan yang menarik supaya menjadikan suasana majlis lebih istimewa. Hidangan sebegitu kenalah:

 

  • Menepati citarasa semua

  • Cepat dan mudah disediakan

  • Unik dan jarang dimakan selalu

  • Paling penting, kelazatannaya akan menyebabkan anda dipuji semua!

 

Oleh sebab itulah, saya mencadangkan anda menghidangkan..

Nasi Arab!

Salah satu hidangan yang mendapat tempat istimewa dihati rakyat Malaysia.

 

Selain anda boleh menjadikan sebagai hidangan istimewa buat suami dan anak-anak dihujung minggu, masakan nasi arab ini sesuai sangat untuk dijadikan hidangan untuk majlis-majlis ringkas yang boleh dianjurkan dirumah anda sendiri.

“Bukan susah ke nak buat Nasi Arab? “

Ya saya tahu apa yang anda sedang fikirkan. Tidak dinafikan bukan mudah nak mencuba resepi baru, lebih-lebih lagi nasi arab. Kalau silap, jadi tak sedap dan mambazir pula...

 

Nak benar-benar mahir kene banyak berlatih. Manalah ada masa, hujung minggu baru rasa lapang.  

 

Oleh sebab itulah, saya ingin membongkarkan rahsia suri-suri rumah yang menambat hati keluarga melalui masakan nasi arab yang bukan saja sedap, malah mudah saja disediakan.

 

Memperkenalkan..

Nasi Arab Mandy Ehsal Iimtinan - Lazat, mudah dan cepat disediakan

MASAK NASI ARAB MANDY DARI DAPUR SENDIRI?

Nasi Arab Mandy Ehsal Iimtinan ini dirumus khas untuk membolehkan anda menyediakan 5 hidangan nasi arab dengan cara yang paling mudah dan cepat berbanding resepi-resepi yang diluar sana.

 

Sebenarnya ramai yang ingin memasak nasi arab dan telah mengikuti pelbagai panduan dari internet, malah mengikuti secara teliti video tutorial yang disediakan. Namun tetap tidak menepati standard nasi arab seperti yang diharapkan. Menyedari akan masalah yang sering dihadapi oleh para penggemar hidangan Nasi Arab Mandy, seorang chef telah pun mengambil keputusan untuk menghasilkan satu masterpiece yang sangat superb!.

 

Chef tersebut adalah Chef Hafiez Bunaim. Beliau menghasilkan pek segera Nasi Arab Mandy Ehsal Imtinan yang sekarang ini telah menjadi tular dan semakin mendapat tempat dalam kalangan penggemar hidangan Nasi Arab Mandy. Pada mulanya beliau mengusahakan sebuah restoran namun kemudiannya beliau terus bertukar kepada pembuatan produk kegemaran ramai seperti Nasi Arab Mandy ini.

 

Inilah sebab ramai yang memilih untuk menggunakan Pek Nasi Arab Mandy dari kami:

 

1. Tidak perlu ambil masa mencuba resepi.. Gunakan saja pek ini.

 

Ramai yang kecewa kerana tidak berjaya menghasilkan hidangan nasi arab yang sedap walaupun telah mengikuti pelbagai tutorial yang terdapat di internet. Menyedari masalah ini, Chef Hafiez Bunaim  hasilkan pek segera ni berserta dengan panduannya sekali. Kerja anda jadi mudah.

 

2. Pes Nasi dan Rempah Tumis Disediakan

 

Untuk menyediakan Nasi Arab Mandy, anda perlukan beras yang berkualiti untuk mendapatkan rasa yang terbaik daripada hidangan anda. Ini antara sebab harga Nasi Arab Mandy agak mahal di pasaran. Cara penyediaannya juga agak berbeza dan anda juga perlukan berbagai jenis bahan rempah untuk menumis. Kesemua ini memakan kos untuk dibeli. Selain itu, rasa hidangan Nasi Arab Mandy mudah terjejas jika salah sukatan untuk setiap bahan rempah

 

Dengan Nasi Arab Mandy Ehsal Imtinan, anda akan mendapatkan kesemuanya pada satu harga! Bayangkan yang anda boleh membeli pek segera ini pada satu harga dan diberikan pes nasi dan rempah tumis untuk memudahkan lagi proses anda memasaknya. Apa yang Chef Hafiez Bunaim sediakan ini sememangnya benar-benar mampu mempercepatkan kerja memasak anda.

 

3. Pes perapan lauk ayam atau kambing

 

Biasanya bila dah selesai hal berkaitan dengan nasi, timbul pula masalah baru. Hidangan lauknya pula samada lauk ayam atau kambing biasanya tidak berapa menjadi. Jadi, secara  keseluruhan, hidangan Nasi Arab Mandy masih lagi tidak mencapai standard yang sepatutnya.

 

Tapi, jangan risau. Bila anda mendapatkan pek segera Nasi Arab Mandy Ehsal Imtinan ini, anda akan diberikan sekali dengan pes perapan istimewa resepi Chef Hafiez Bunaim untuk anda perap ayam atau kambing.

 

4. Siap cepat

 

Nasi Arab Mandy Ehsal Imtinan ni mengambil masa 7 minit untuk siap. Dah hampir sama macam konsep mee segera. Disebabkan oleh masa yang diambil untuk sediakan Nasi Arab Mandy Ehsal Imtinan ni sangat cepat, ramai yang tak sabar-sabar untuk mendapatkannya.

 

Mungkin ada antara mereka yang sibuk dengan kerjaya masing-masing, jadi pek segera Nasi Arab Mandy Ehsal Imtinan ini merupakan penyelesaian terbaik untuk dinikmati bersama keluarga disamping mampu menjimatkan kos berbanding dengan menikmatinya di restoran Nasi Arab.

 

5. Harga yang sangat berpatutan

 

Kalau kata harganya adalah berpatutan sahaja, macam tiada beza pula dengan produk lain kan? Bayangkan berapa kos yang anda perlu keluarkan untuk anda nikmati satu hidangan Nasi Arab Mandy yang sangat-sangat sedap? Sekitar RM25 dan ke atas kan?

 

Tapi, Nasi Arab Mandy Ehsal Imtinan ni pula mampu berikan anda lima ke enam hidangan yang sangat sedap hanya pada harga RM25 sahaja. Sangat berpatutan atau sangat-sangat berpatutan?

TERUS JADI PAKAR NASI ARAB LEPAS NI..

Ternyata, dengan Pek Nasi Arab Mandy Ehsal Imtinan ni menjadikan anda seolah-olah chef masakan nasi arab bertaraf antarabangsa!

 

Sudah pastinya sesiapa saja yang merasai masakan anda akan:

 

  • Makan dengan gembira sekali

  • Rindu sampai mengidam-idam

  • Makan satu pinggan pun tak cukup

  • Jangan terkejut kalau anak anda menjilat pinggan

  •  

Ya, ada sampai tahap macam tu, bukan kami yang kata, lihat sendiri antara testimoni-testimoni kami ini: (silla klik pada gambar untuk lihat gambar penuh) 

TERBAIK! MANA NAK DAPATKAN PEK NASI ARAB MANDY INI?

Pek Nasi Arab Mandy Ehsal Imtinan, anda tidak perlu bersusah-payah ke kedai untuk mencarinya. Biar kami yang hantarkan terus pada anda.

 

Anda akan mendapat:

1. Beras  Pusa Cream

2. Pes Nasi Arab

3. Pes Perapan Ayam / Kambing

4. Arang

Tu dia, set lengkap untuk anda menghasilkan nasi arab yang lazat dengan cara mudah dan cepat.

 

Untuk tempahan, anda hanya perlu melaburkan sebanyak RM 25 /unit. Diskaun RM3 khas untuk anda kerana menempah dari laman ini.

 

RM3OFF

 

Diskaun ini terhad pada stok yang ada dan saya akan letakkan harga asal semula nanti bila tamat tempoh promosi.

 

Untuk tempahan, picit butang dibawah:

Nanti dulu!

Sebelum teruskan, kami juga ada berita baik untuk anda! Untuk tempahan 10 ke atas, anda tidak perlu membayar kos pos. Penghantaran PERCUMA untuk Semenanjung Malaysia sahaja tau! Jadi, bagi anda yang ingin menganjurkan majlis kecil dirumah, ambillah tawaran ini sekarang juga!

Picit butang tempahan diatas ini dan anda akan dibawa ke laman pembayaran.

PILIHAN DITANGAN ANDA SEKARANG..

 

Ramai yang telah mendapat mencuba dan berpuas hati dengan kelazatan Pek Nasi Arab Mandy Ehsal Imtinan. Sekarang giliran anda pula untuk memberi kejutan pada keluarga dan kawan-kawan.

 

Kebanyakan pelanggan yang mendapatkan pek segera ini sebenarnya nak menikmati hidangan yang sedap dan berkualiti bersama dengan keluarga yang tersayang.

 

Mulakan langkah sekarang sebagai tanda kasih sayang anda pada suami dan anak-anak. Mereka pasti akan teruja dengan masakan nasi arab anda nanti.  

Yang ingin membantu,

 

Surizul Resources

P/S: Ramai ibu-ibu diluar sana dah berjaya menawan hati suami dan anak-anak dengan Pek Nasi Arab Mandy Ehsal Imtinan ini.  

 

P/S: Hidangan istimewa seperti nasi arab ini juga sesuai jika anda ingin menanjurkan majlis kecil-kecilan. Dapatkan sekarang, picit sini untuk tempah 10 pek dan anda tidak perlu membayar kos pos.

 

P/S/S: Berbaloi sungguh jika anda menghidangkan Nasi Arab Mandy ini. Hati mesti “berbunga-bunga” bila dipuji suami dan tetamu majlis nanti. Suami juga bangga bila dipuji sebab ada isteri yang pandai masak. Picit sini untuk menempah sekarang!  

Untuk lihat testimoni yang lain, sila klik dibawah

Agency © 2018 | Created with Shopievo